zaterdag 3 december 2016

Silhouette blogtour dag 6: Winterse gezelligheid!

Hupla, u zag het misschien al passeren, de silhouette blogtour.  Een hoopje bloggers maken wat winterwonderland creaties, neem maar eens een kijkje bij BiezonderBiebie, YjonisSpoetnikselsLa vie de Sofie en morgen bij Vnila.

December, de gezelligste maand der maanden, overal kaarsjes, lichtjes, warmte en cadeautjes.  Heerlijk toch?!  Sinterklaas die gezellig in elk huis binnenbreekt om er een cadeautje te droppen terwijl zijn paard zijn buikje rond eet met wortels en zwarte piet zich laat gaan met alle klaargezette pintjes.  Kerstbomen wachten spannend de komst van de Sint af, zodat ze eindelijk weer in de meeste huiskamers kunnen vertoeven.  Kaarsjes wapperen met hun gezellige vlammetjes terwijl haardvuren knisperend voor heerlijke warmte zorgen.  Oh, december, i like you!

Om die gezelligheid nog een extra duwtje te geven versierde ik glazen kaarsenpotjes met decal.  Met decal, een soort papier, kan je makkelijk prenten aanbrengen op gladde ondergronden.  Ik maakte al eens een tutorial om hier mee aan de slag te gaan, dat stap voor stappenplan vind je hier.  

Na wat pinteresten vond ik een heerlijke beer met kersttrui die volgens mijn man meer bij het thema carnaval paste.  Gelukkig is december ook de maand van de foute kersttruien zodat ik hem toch enigszins kon overtuigen van de kerstsfeer die de beer uitstraalt.  

Naast de grote beer vond ik ook andere koddige dieren die, dit keer moest ik mijn man gelijk geven, niet direct winterwonderlanddecember uitstralen.  Op zich geen probleem, als je er een kerstboompje of 2 naast zet en wat valse sneeuw rond strooit past zo goed als alles bij december, toch?





 Decal: Feeerieke
Glazen potjes: Action



10 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Heerlijk he, die foute kersttruibeer! Het is was een pinterestvondst: https://www.pinterest.com/pin/24066179238783927/

      Verwijderen
  2. Heel tof! Ik hou wel van n vleugje kitsch. Binnenkort heb ik ook decalvellen vr onze laserprinter. Kijk er al naar uit om zoiets te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt de max! Ik moet dat toch ook bestellen, 3' aandurven, die decal! Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig. Ik hou ook enorm van de maand december. Die gezellige drukte, de feestdagen die liggen lonken en dan de magische sfeer van kerstmis. Zalig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Moet ik toch ook es proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow al die beestjes zijn keileuk... pintrest dus... een speciale zoekterm die we kunnen gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, absolutely fantastic blog. I am very glad to have such useful information.

    หนังสยองขวัญ

    BeantwoordenVerwijderen