maandag 14 november 2016

Panterboy.

Een nieuwe Happy Nature collectie bij Bambiblauw betekent weer nieuwe coole dieren met een toffe achtergrond.  Yihaaa, dit keer sieren een gracieuze flamingo, gezellige panda, gezapige olifant en stoere panter leuke tricotjes.

Ik maakte voor Billie een gevoerd polootje met het panterpaneel.  Ik combineerde de geel-gestipte witte tricot met effen zwart.  Ideaal voor mijn kleine stoere rakker!

Na wat opzoekingswerk over het dier in kwestie weet dat een panter en een luipaard hetzelfde zijn.  Er bestaat een soort geografisch gebonden regel, maar die wordt niet altijd gevolgd.  Een luipaard wordt in regel gebruikt voor die van Afrika, een panter voor die van de Aziatische landen.  Maar dat het dier op het paneel lijkt eigenlijk ook op een jachtluipaard aka cheetah.  Lap, of het kan even goed een jaguar zijn... hemel.  Laten we het houden op een grote katachtige!  







Paneel: Bambiblauw
zwarte tricot: Verkempinck
Patroon: Charlie - Zonen09

14 opmerkingen:

  1. Zooooooo mooi!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooooo mooi!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zien zelfs panters er schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een fancy kleuter. :D Heel mooie polo. Ik heb het vermoeden dat die niet veel de binnenkant van de kast zal zien. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh waw echt prachtig gecombineerd met het zwart! en ook een toppatroon precies die charlie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow zo leuk! Die moet ik voor mijn boy ook hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank for your very good article.! i always enjoy & read the post you are sharing!

    หนังสยองขวัญ

    BeantwoordenVerwijderen