woensdag 23 december 2015

Sparkle.

Zo, we breiden de winkel nog ietsje pietsje beetje uit met een nieuw truitje voor meisjes, hoera.  Ook alle andere bedrukkingen zijn vanaf nu mogelijk in het goud, heerlijk toch!

Ik investeerde een beetje in betere lampen om te fotograferen (dat is ook een deel van het groot geheim project met haar).  Door de nieuwe lampen en de witte achtergrond zie je het kleur van de grijze sweaters beter dan de foto's die nu op de webshop staan.  Dus binnenkort mogen de andere exemplaartjes ook nog eens op foto!


Soms krijg ik ook mailtjes met speciale verzoekjes.  Indien mogelijk probeer ik alles aan te passen aan jullie verlangens.  Zo maakte ik al een rood en een blauw kindertruitje en bedrukte ik al een 'grote mensen'trui met Raaarw means I love you in dinosaur.  Dus, als jij ook een grote maat, andere kleur of een andere bedrukking wil, aarzel dan niet om het gewoon te vragen!

4 opmerkingen:

  1. Zo tof dat je speciale verzoekjes krijgt! Die volwassen versie van de dinosaurustrui vind ik top! Ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blauwe en het rode truitje vielen in de smaak hier :-) Al begrijpen de kids de tekst niet echt, maar dat maakt niet uit, is met andere truien ook zo x Mieke

    BeantwoordenVerwijderen